
Poți construi o carieră de succes activând în echipa noastră! Iată care sunt oportunitățile de care vei beneficia în calitate de angajat la AGE:
Participarea în cadrul unor proiecte de e-transformare importante de nivel național, alături de cei mai buni specialiști în domeniu;
Contribuția personală la transformarea digitală a unor domenii strategice și crearea platformelor guvernamentale pentru instituțiile publice și pentru toți cetățenii din țară și din diaspora;
Posibilitatea de a colabora cu profesioniștii în domeniu din alte state și a face schimb de experiență și bune practici în țările avansate din punct de vedere digital;
Stabilitate, afirmare, dezvoltarea unor abilități profesionale, implementarea propriilor idei;
Angajare oficială cu tot pachetul de garanții prevăzute de legislație;
Posibilitatea de a negocia program individual de muncă și/sau de activitate la distanță;
Participarea la cursuri de instruire și formare profesională continuă pentru a avansa în funcție;
Șansa de a activa într-o echipă de top, dinamică, cu angajați tineri și pro-activi, cu spiritul viitorului, în care este încurajată creativitatea, originalitatea și dedicația;
Condiții de muncă prietenoase, birouri bine dotate logistic, într-un edificiu istoric amplasat în inima capitalei, cu acces la transport public în toate direcțiile și cafea proaspătă din partea casei.
Competențe, abilități și calități profesionale cheie pentru a obține un job la AGE și a profesa în domeniul ales:
Viziune strategică, abilități analitice, gândire creativă;
Spirit de inițiativă și angajament față de valorile instituției;
Spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
Nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
Capacitatea de a lucra calitativ, concomitent la mai multe sarcini;
Abilități de planificare și auto-organizare, prioritizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenilor-limită;
Abilități excelente de scriere și raportare.
Funcțiile planificate pentru a fi expuse la concursuri în cadrul Instituției publice „Agenția de Guvernare Electronică”
- Manager proiect în tehnologia informației / produse
- Dezvoltator de software /integrări și mentenanță
- DevOps Engineer
- Enterprise Architect
- JURISCONSULT
Consultați rubrica FUNCȚII VACANTE dar și ANUNȚURI ACHIZIȚII (proiect MGSP) pentru ofertele disponibile la moment.
Agenția de Guvernare Electronică anunță Program de stagii pentru viitorii profesioniști în domeniul dezvoltării platformelor și serviciilor digitale. Candidații vor fi admiși în bază de concurs. Doritorii se pot înscrie pentru participare la Program și depune dosarele pentru concurs la adresa de email: hr@egov.md.
Durata programului – 2 luni
Număr maxim de stagiari admiși în Program – 10 persoane
Perioada: februarie-aprilie, anual
Program de lucru: part-time
Criterii de eligibilitate și alte detalii:
- Student în ultimul an la licență, masterat sau doctorat, sau absolvent recent (max. 3 ani de la absolvire) al unuia dintre aceste niveluri de studii specializate în domeniile: informatică, inginerie, telecomunicații sau conexe, custudiile în țară sau în străinătate și deține cetățenia Republicii Moldova;
- Cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
- Cunoașterea a cel puțin o limbă străină de circulație internațională;
- Motivație, creativitate și flexibilitate.
Dosarul va conține:
• Curriculum vitae (CV);
• Scrisoare de motivare, în care să fie menționată intenția de participare și așteptările față de Program
• Certificat ce confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ/copia diplomei de studii.
Calendarul de organizare și desfășurare a programului de stagii:
Prima săptămână din februarie: depunerea dosarului de către candidați;
A doua săptămână din februarie: selectarea dosarelor complete, care corespund criteriilor enunțate mai sus; contactarea candidaților pentru proba de interviu, interviurile online și enunțarea rezultatelor finale;
Candidații vor fi anunțați prin e-mail despre statutul dosarului lor. Menționăm că la următoarea etapă vor accede doar candidații ce au trecut proba precedentă.
Mijlocul lunii februarie: Începerea Programului de stagii.
Întrebări frecvente:
Care e durata programului de stagii și când are acesta loc?
Programului de stagii la AGE se va derula anual, timp de 2 luni neîntrerupte, în perioada februarie-aprilie.
Care este programul de lucru din timpul stagiului?
Programul de lucru va fi unul part-time și va fi definitivat împreună cu coordonatorul de stagiu.
Cum mă pot înscrie?
Înscrierea se face prin trimiterea dosarului complet la adresa hr@egov.md.
Cine face selecția stagiarilor?
Prima etapă a selecției candidaților va fi realizată de către Serviciul resurse umane. La etapele ulterioare, la selecție vor participa coordonatorii desemnați.
Pot participa dacă am absolvit deja facultatea?
Da, programul este destinat atât studenților din ultimul an de studii în ciclul de licență, masterat sau doctorat, cât și tinerilor ce au absolvit recent (max. 3 ani de la absolvire) unul dintre aceste niveluri. Poate participa orice persoană atât timp cât întrunește criteriile de eligibilitate.
Care este programul activităților desfășurate de stagiari?
Stagiarii vor avea un program de lucru part-time, de patru ore pe zi. Evaluarea activității în calitate de stagiar se va realiza pe baza unui raport, întocmit lunar, care va cuprinde descrierea activităților desfășurate. Odată completat, raportul va fi transmis către coordonatorul stagiului.
Alte întrebări?
Orice alte întrebări pot fi adresate la adresa de email: hr@egov.md