Portalul Guvernamental al Cetățeanului oferă accesibilitate, operativitate și siguranță

Evitarea contactului direct cu un funcționar, rânduri la ghișeu sau bancă, dar totodată acces la informațiile necesare, este acum posibil datorită noului produs lansat de Agenția de Guvernare Electronică (AGE) – Portalul Cetățeanului.
În cadrul unui interviu oferit pentru portalul de știri online Newsmaker.md, Igor Bercu, manager de proiecte AGE, unul din principalii dezvoltatori ai platformei, a vorbit despre beneficiile portalului, precum și despre prioritățile de viitor legate de acest produs în concordanță cu asigurarea unei relații optime dintre cetățean și instituțiile statutului.
Acesta a punctat faptul că: accesibilitatea la informație actualizată personală, dar și reducerea considerabilă a riscului de dezvoltare a factorului de corupție prin acces personal și independent, în timpi actuali și fără implicarea persoanelor terțe, înseamnă o abordabilitate necesară în era în care lumea tehnologică se dezvoltă rapid.
De asemenea, Igor Bercu a vorbit despre perspectivele de dezvoltare ale portalului, relațiilor de colaborare cu instituțiile statului în vederea asigurării unui cadrul larg de informații și servicii, dar și planurile pe mai departe legate de acest portal, totul pentru a oferi accesibilitate continuă, operativitate prin actualizarea informației și siguranță în situații de declin mondial, precum pandemia COVID-19.
Interviul face parte din campania de celebrare a celor 10 ani de activitate a Agenției de Guvernare Electronică și are minerea de a face cunoscute detaliile de dincolo de produsul final marca Agenția de Guvernare Electronică.