Mergi la conţinutul principal
  • Government of Moldova
  • State Chancellery
  • ro
  • en
  • ru

Follow Us:

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Google+
  • Guvern Online
  • LinkedIn
Acasă
  • Modernizate
  • Cetățeni
  • Business
  • Guvern
  • Internațional
  • Despre
    • Despre AGE
    • Structura
    • Consiliul instituției
    • Echipa
    • Cronologie
    • Consiliul coordonatorilor
  • Comunicare
    • Știri
    • Evenimente
    • Materiale promoționale
    • Întrebări Frecvente
  • Resurse
    • Ghiduri și Documente
    • Sondaje
    • Barometru
  • Legislația
    • Agenția de e-Guvernare
    • Modernizarea Serviciilor Guvernamentale
    • e-Servicii
    • Consiliul e-Transformare
  • Transparența
    • Achiziții
    • Rapoarte
    • Guvernare Deschisă
  • Funcții vacante
  • Contacte
    • Programează o vizită
    • Întreabă e-Guvernarea
    • Opinii și Propuneri

Formular de căutare

Aplicații

Eşti aici

Acasă / Comunicare / Știri / Portalul Guvernamental al Cetățeanului oferă accesibilitate, operativitate și siguranță
  • Știri
  • Evenimente
  • Materiale promoționale
  • Întrebări Frecvente

Portalul Guvernamental al Cetățeanului oferă accesibilitate, operativitate și siguranță

  • Facebook Like
  • Tweet Widget
  • Google Plus One
Attached files:0
  • Print HTML logo
Joi, Octombrie 29, 2020
/
General News

Evitarea contactului direct cu un funcționar, rânduri la ghișeu sau bancă, dar totodată acces la informațiile necesare, este acum posibil datorită noului produs lansat de Agenția de Guvernare Electronică (AGE) – Portalul Cetățeanului.

În cadrul unui interviu oferit pentru portalul de știri online Newsmaker.md, Igor Bercu, manager de proiecte AGE, unul din principalii dezvoltatori ai platformei, a vorbit despre beneficiile portalului, precum și despre prioritățile de viitor legate de acest produs în concordanță cu asigurarea unei relații optime dintre cetățean și instituțiile statutului.

Acesta a punctat faptul că: accesibilitatea la informație actualizată personală, dar și reducerea considerabilă a riscului de dezvoltare a factorului de corupție prin acces personal și independent, în timpi actuali și fără implicarea persoanelor terțe, înseamnă o abordabilitate necesară în era în care lumea tehnologică se dezvoltă rapid.

De asemenea, Igor Bercu a vorbit despre perspectivele de dezvoltare ale portalului, relațiilor de colaborare cu instituțiile statului în vederea asigurării unui cadrul larg de informații și servicii, dar și planurile pe mai departe legate de acest portal, totul pentru a oferi accesibilitate continuă, operativitate prin actualizarea informației și siguranță în situații de declin mondial, precum pandemia COVID-19.

Interviul face parte din campania de celebrare a celor 10 ani de activitate a Agenției de Guvernare Electronică și are minerea de a face cunoscute detaliile de dincolo de produsul final marca Agenția de Guvernare Electronică.

 Interviul integral poate fi accesat aici: l.română ,  i.rusă

  • Facebook Like
  • Tweet Widget
  • Google Plus One
Attached files:0
  • Print HTML logo

Latest News

Final de campanie cu rezultate așteptate
Prestații sociale în sumă de peste 6 miliarde de lei procesați prin MPay
AGE lansează noi parteneriate pentru promovarea serviciilor digitale
Ziua Mondială a Datelor Deschise – pledoarie pentru transparență și acces larg la date
Prioritățile noastre pentru 2021
More News Articles
Guvernul Republicii Moldova,
Agenția de Guvernare Electronică
str. Puskin 42 B,
Chișinău, MD-2012, Republica Moldova
+373-22-820026
office @ egov.md

Parteneri

  • Column One
    • Banca Mondiala
    • Fundatia Soros-Moldova
    • PNUD Moldova
    • Usaid Moldova
  • Column Two
    • e-Governance Academy Estonia

Portaluri Guvernamentale

  • Column One
    • Servicii.gov.md
    • Date.gov.md
    • Particip.gov.md
    • Actelocale.md
  • Column Two
    • Rapoarte.md
    • Servicii.fisc.md
    • E-services.md
    • Lex.justice.md

2015 © Copyright. All rights reserved

  • Terms and Conditions
  • FAQ
  • Contact

Subscribe to newsletter

 

Subscribe